REGULAMIN POWERHUB

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Wstęp

Niniejszy Regulamin POWERHUB („Regulamin”) określa warunki udostępnienia oprogramowania w modelu SaaS (Software as a Service) oraz świadczenia usług drogą elektroniczną przez spółkę BMCG Software sp. z o.o. z siedzibą we Warszawie, Balbinki 4, 02-495 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000631398, kapitał zakładowy: 127.200 PLN, posiadającą numer NIP: 125-164-49-59 REGON: 365151727, e-mail: office@powerhub.pl („BMCG lub POWERHUB”).
Integralną część Regulaminu stanowią załączniki, tj. Warunki świadczenia Usług Wdrożeniowych, Warunki dla Użytkowników Max oraz Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także regulaminy akcji promocyjnych opublikowane w Serwisie. Poprzez akceptację Regulaminu Użytkownik zgadza się na ich treść.

2. Definicje

Użyte w Regulaminie zwroty pisane wielką literą mają następujące znaczenie (przy czym odniesienia do terminów w liczbie pojedynczej dotyczą także wyrażeń w liczbie mnogiej i odwrotnie):

Abonament – opłata należna POWERHUB za udzielenie Użytkownikowi Licencji na korzystanie z Systemu.

Cennik – stanowiąca integralną część Regulaminu informacja o opłatach (lub sposobach ich określenia) należnych POWERHUB od Użytkownika w zamian za udzielenie dostępu do Systemu lub świadczenie Usług Elektronicznych, przekazana przez POWERHUB w dowolny sposób, np. poprzez publikację w Serwisie lub w korespondencji elektronicznej; Cennik podlega zmianom zgodnie z zasadami właściwymi dla zmiany Regulaminu.

Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy w Polsce, 2 maja, 24 i 31 grudnia.

Dodatkowe Opłaty – określone w Cenniku dodatkowe opłaty za korzystanie z Systemu lub Usług Elektronicznych.

Dostawca Usług Zewnętrznych – dostawca usługi zewnętrznej oferowanej lub udostępnionej Użytkownikowi i zintegrowanej z Systemem, np. platformy internetowej (marketplace), firmy wysyłkowej, systemu ERP, systemu księgowego, e-hurtowni, usługi fulfillmentu.

Konto – oznaczony indywidualną nazwą (adresem e-mail) i hasłem podanym przez Użytkownika zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym POWERHUB, za pośrednictwem którego Użytkownik ma dostęp do Systemu.

Licencja – licencja na korzystanie z Systemu w zakresie określonym Regulaminem.

Okres Rozliczeniowy – okres, za jaki następuje rozliczenie z tytułu Opłat, rozpoczynający się w dniu aktywacji Konta, bądź innym dniu uzgodnionym przez Strony, a kończący się z upływem dnia w kolejnym miesiącu, który datą odpowiada początkowemu dniowi, a gdy takiego dnia nie będzie w kolejnych miesiącach – w ostatnim dniu takiego miesiąca.

Opłaty – Abonament i Dodatkowe Opłaty, łącznie lub oddzielnie – w zależności od kontekstu.

Pakiet – zakres dostępności Systemu, z którym powiązany jest obowiązek zapłaty Abonamentu w danej wysokości, określony w Cenniku.

Płatność Cykliczna – udostępniana na żądanie Użytkownika metoda płatności polegająca na cyklicznym (rekurencyjnym) automatycznym pobieraniu środków (obciążaniu) ze wskazanej przez Użytkownika karty płatniczej kwotą należną POWERHUB w danym Okresie Rozliczeniowym.

Płatność Online – metoda płatności polegająca na dokonaniu przelewu on-line (szybki przelew) za pośrednictwem bramki płatniczej na kwotę należną POWERHUB w danym Okresie Rozliczeniowym.

Profil Pracowniczy – profil dodatkowego użytkownika Konta o ograniczonym stopniu uprawnień.

Rozwiązanie – oprogramowanie, aplikacja, system, serwis, platforma, sklep internetowy, integracja poprzez API lub podobne rozwiązania informatyczne, którego właścicielem, administratorem lub operatorem jest Dostawca Usług Zewnętrznych lub Użytkownik.

Serwis – serwis internetowy, którego operatorem jest POWERHUB, dostępny pod adresem www.powerhub.pl, w ramach którego oferowane są Usługi Elektroniczne, w szczególności udostępniany jest System.
Strony – BMCG lub Użytkownik – razem lub z osobna, w zależności od kontekstu.

System – oprogramowanie w modelu SaaS (Software as a Service) udostępniane Użytkownikowi przez BMCG na podstawie Licencji i zgodnie z Umową, przeznaczone do obsługi prowadzonej przez Użytkownika sprzedaży internetowej za pośrednictwem różnych kanałów sprzedaży.

Umowa – umowa zawierająca warunki udostępniania Systemu lub realizacji danej Usługi Elektronicznej, w zależności od przypadku, o treści określonej w Regulaminie oraz, jeżeli dotyczy – dodatkowych dokumentach – zawarta między BMCG a Użytkownikiem, wraz z wszelkimi zmianami.

Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez POWERHUB na rzecz Użytkownika na podstawie Regulaminu.

Usługa Wdrożeniowa – prace wdrożeniowe i konfiguracyjne na Koncie lub szkolenia z zakresu korzystania z Systemu, których zakres jest określony w ofercie POWERHUB przyjętej przez Użytkownika, realizowane zdalnie w Dni Robocze.

Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która nie jest konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów, a która korzysta z Usług Elektronicznych na podstawie Umowy.

Użytkownik Max – Użytkownik, który korzysta z Systemu w ramach Pakietu Max.

Wsparcie Techniczne – Usługa Elektroniczna świadczona przez POWERHUB na odległość, polegająca na obsłudze zgłoszeń Użytkownika w zakresie korzystania z Systemu.

3. Zapewnienia Użytkownika i jego reprezentantów

3.1. Zawierając Umowę Użytkownik oświadcza i zapewnia, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i jego załączników, oraz jest uprawniony do zawarcia ważnej i skutecznej Umowy. Jeżeli Umowa jest zawierana przez osobę działającą w imieniu i na rzecz Użytkownika, taka osoba oświadcza i zapewnia, że jest uprawniona do reprezentacji Użytkownika przy zawarciu Umowy, a jej umocowanie do reprezentacji Użytkownika nie wygasło.

3.2. Regulamin i Usługi Elektroniczne skierowane są wyłącznie do Użytkowników będących przedsiębiorcami posiadającymi zdolność do czynności prawnych. Akceptując Regulamin Użytkownik oświadcza, że posiada status przedsiębiorcy i zdolność do czynności prawnych, a Umowa ma dla niego charakter zawodowy, co skutkuje wyłączeniem uprawnień konsumenckich Użytkownika.

3.3. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
(a) korzystania z Systemu i Usług Elektronicznych zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami; Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z Systemu i Usług Elektronicznych oraz wszelkie działania i zaniechania swoje i osób, którym udostępnił Konto lub Profil Pracowniczy,
(b) korzystania z Systemu i Usług Elektronicznych wyłącznie w związku ze sprzedażą internetową prowadzoną we własnym imieniu lub przez podmiot trzeci, o ile ten podmiot trzeci udzielił Użytkownikowi odpowiedniego upoważnienia lub korzystanie z Systemu i Usług Elektronicznych przez Użytkownika następuje w wykonaniu umowy z tym podmiotem trzecim, a BMCG wyraził na to zgodę,
(c) powstrzymywania się od używania zasobów i funkcji dostępnych w Systemie w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes POWERHUB, w szczególności polegającej na odsprzedaży Usług Elektronicznych lub świadczeniu usług podobnych do Usług Elektronicznych, z których Użytkownik korzysta na podstawie Regulaminu;
(d) podawania w ramach Konta prawdziwych, dokładnych i aktualnych danych, a w przypadku ich zmiany do niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych;
(e) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich albo ich dobra osobiste, sprzeczne z dobrymi obyczajami lub naruszające przepisy prawa;
(f) niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika, w tym danych innych użytkowników Serwisu lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Serwisu.

§ 2. Usługi Elektroniczne i System

1. Wstęp

Na podstawie Regulaminu udostępniane są:
(a) Serwis,
(b) Konto,

(c) System,
(d) wyświetlanie komunikatów dotyczących Usług Elektronicznych,
(e) Wsparcie Techniczne,
(f) Newsletter,
(g) Usługi Wdrożeniowe.

2. Serwis

2.1. Serwis stanowi witrynę internetową zawierającą informacje o Systemie i Usługach Elektronicznych oraz umożliwiającą korzystanie z Systemu poprzez Konto.

2.2. Informacje prezentowane w ramach Serwisu nie stanowią oferty.

3. Rejestracja Konta

3.1. Użytkownik może rozpocząć korzystanie z Konta po spełnieniu następujących kroków:
(a) wypełnienie formularza rejestracyjnego prawdziwymi i aktualnymi danymi, zaakceptowanie postanowień Regulaminu i zapoznanie się z Polityką Prywatności;
(b) kliknięcie przycisku „Zarejestruj” lub o podobnym znaczeniu;
(c) zalogowanie się na Konto z wykorzystaniem adresu e-mail i hasła podanego przez Użytkownika przy wypełnieniu formularza rejestracyjnego.

3.2. Z chwilą kliknięcia przycisku „Wypróbuj za darmo” lub „Zarejestruj” lub przycisku o podobnym znaczeniu dochodzi do zawarcia pomiędzy Użytkownikiem a POWERHUB Umowy oraz utworzenia Konta przypisanego Użytkownikowi.

3.3. Konto może zostać zarejestrowane wyłącznie przez osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a ponadto – w przypadku osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych, niebędących osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną – posiadającą umocowanie do zaciągania zobowiązań i nabywania praw w zakresie umożliwiającym akceptację Regulaminu. W przypadku, gdy POWERHUB poweźmie wątpliwości co do umocowania osoby rejestrującej Konto, może wezwać Użytkownika do przedłożenia takiego umocowania, zawiesić Konto do czasu otrzymania informacji lub dokumentów potwierdzających umocowanie lub powziąć inne czynności w celu wyjaśnienia wątpliwości, a ponadto może usunąć Konto.

3.4. Nie ma możliwości zarejestrowania Konta przy użyciu loginu wykorzystanego do założenia innego Konta.

4. Korzystanie z Konta

4.1. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i bezpieczne zarządzanie hasłem do Konta, w szczególności powinien:
(a) ustalić niepowtarzalne i silne hasło do Konta,
(b) powstrzymać się od przechowywania loginu i hasła do Konta w przeglądarce,
(c) powstrzymać się od udostępniania loginu i hasła innej osobie,
(d) niezwłocznie zgłosić POWERHUB żądanie zawieszenia Konta w sytuacji, gdy nabierze podejrzenia o lub zidentyfikuje wykorzystanie loginu i hasła przez nieuprawnioną osobę trzecią.

4.2. Zmiana danych jest możliwa w ustawieniach Konta. POWERHUB może zażądać przedłożenia mu stosownych dokumentów uprawdopodobniających zasadność zmiany danych, w tym potwierdzających zmianę danych rejestrowych Użytkownika, a w przypadku ich braku – zawiesić Konto.

4.3. Użytkownik może nadawać uprawnienia do korzystania z Konta swoim pracownikom, współpracownikom lub reprezentantom poprzez utworzenie Profilu Pracowniczego powiązanego z Kontem. Utworzenie Profilu Pracowniczego wymaga ustalenia loginu i hasła, które powinno się różnić od loginu i hasła Konta (głównego), oraz określenia zakresu uprawnień. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za konsekwencje udzielenia określonych uprawnień Profilowi Pracowniczemu. Postanowienia Regulaminu dotyczące Konta mają odpowiednie zastosowanie do Profilu Pracowniczego.

4.4. Zmiana ustawienia Profilu Pracowniczego lub usunięcie Profilu Pracowniczego jest możliwe wyłącznie po zalogowaniu na Konto lub Profil Pracowniczy posiadający stosowne uprawnienia Administratora.

5. Zawieszenie i usunięcie Konta

5.1. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zainicjować zawieszenie Konta poprzez dokonanie odpowiedniego wyboru w ustawieniach Konta.

5.2. POWERHUB jest uprawniony do zawieszenia Konta, zablokowania dostępu do API POWERHUB lub wstrzymania świadczenia innych Usług Elektronicznych w następujących przypadkach:
(a) brak aktywacji Konta w trakcie procesu rejestracji w ciągu 30 dni – do czasu aż Użytkownik aktywuje Konto,
(b) opóźnienie w zapłacie Opłat – do czasu aż Użytkownik dokona płatności,
(c) zmiana danych Użytkownika – do czasu aż Użytkownik uprawdopodobni zasadność zmiany danych,
(d) podejrzenie nieuprawnionego dostępu do Konta – do czasu aż ustaną przesłanki podejrzenia nieuprawnionego dostępu do Konta,
(e) naruszenie Regulaminu lub odrębnej umowy z POWERHUB – do czasu aż Użytkownik naprawi szkodę wynikającą z naruszenia POWERHUB w terminie wyznaczonym przez POWERHUB,
(f) podejrzenie naruszenia prawa przez Użytkownika przy korzystaniu z Konta – do czasu aż Użytkownik dowiedzie, że nie zachodzi ryzyko naruszenia oraz nie doszło do naruszenia przez niego prawa,

5.3. Konto zostanie trwale usunięte w przypadku zawieszenia Konta trwającego:
(a) 3 miesięcy – jeżeli przyczyną zawieszenia był brak aktywacji Konta;
(b) 6 miesięcy – w pozostałych przypadkach.

5.4. Użytkownik może, w każdej chwili i bez podania przyczyny, zainicjować usunięcie Konta dokonując zgłoszenia do Wsparcia Technicznego.

5.5. W okresie, w którym Konto jest zawieszone, korzystanie z Systemu jest ograniczone, a przepływ danych zatrzymany. Zawieszenie Konta nie powoduje zmian w jego ustawieniach lub usunięcia przechowywanych tam danych.

5.6. Nie ma możliwości przywrócenia usuniętego Konta lub odzyskania przez Użytkownika przechowywanych na nim danych. Usunięcie Konta jest równoznaczne z wypowiedzeniem Umowy ze skutkiem natychmiastowym.

5.7. POWERHUB jest uprawniony do kontaktowania się z Użytkownikiem w okresie zawieszenia Konta lub przez okres 60 dni po usunięciu Konta z inicjatywy Użytkownika, w celu ustalenia przyczyn, odpowiednio, zawieszenia lub usunięcia Konta, a także uzyskania opinii Użytkownika o Systemie lub Usługach Elektronicznych.

6. Korzystanie z Systemu

6.1. Korzystanie z Systemu wymaga posiadania Konta i spełnienia następujących wymagań technicznych przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Użytkownik: posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet o przepustowości minimalnej umożliwiającej płynne odświeżanie stron www, posiadającego minimalną rozdzielczość ekranu 1280 x 720 pikseli, wyposażonego chociaż w jedną z następujących przeglądarek internetowych: Chrome w wersji 94 i wyższej, Internet Explorer w wersji 11 i wyższej, Firefox w wersji 93 i wyższej, Edge w wersji 94 i wyższej, Safari w wersji 14 i wyższej, Opera w wersji 80 i wyższej, obsługującą Java Script oraz umożliwiającą zapisywanie plików cookie. By korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w ramach Serwisu, Użytkownik musi posiadać ważny / aktywny adres poczty elektronicznej oraz urządzenie umożliwiające poprawne wypełnianie formularzy elektronicznych.

6.2. Z chwilą aktywacji Konta rozpoczyna się Okres Rozliczeniowy.

6.3. W każdym momencie w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego do momentu usunięcia Konta przez POWERHUB, Użytkownik może korzystać z Systemu na warunkach zgodnych z Cennikiem.

6.4. W każdym czasie POWERHUB jest uprawniony do kontaktowania się z Użytkownikiem w celu ustalenia przyczyn nieaktywowania Konta, a także uzyskania opinii Użytkownika o Systemie lub innych Usługach Elektronicznych.

6.5. Poprzez dodanie integracji z Rozwiązaniem do Konta Użytkownik zgadza się na przepływ danych między POWERHUB a zintegrowanym Rozwiązaniem, wprowadzanych przez Użytkownika do Systemu lub Rozwiązania, lub generowanych wskutek korzystania z Użytkownika z Systemu lub Rozwiązania. W przypadku, gdy Użytkownik nie zgadza się na przepływ danych powinien odłączyć integrację Systemu i Rozwiązania. Dostawcy Usług Zewnętrznych przetwarzają informacje, w tym dane osobowe jako odrębni administratorzy, niezależnie od POWERHUB, zaś żądania składane przez Użytkownika poprzez dodane przez niego integracje stanowią jednocześnie polecenia Użytkownika w zakresie przetwarzania tych informacji, w tym danych osobowych, w ramach Systemu.

6.6. POWERHUB może prowadzić prace konserwacyjne, w tym w celu usunięcia awarii lub zapobieżenia jej wystąpienia, których skutkiem może być czasowe ograniczenie funkcjonalności lub zawieszenie działania Usług Elektronicznych. POWERHUB poinformuje Użytkownika o terminie prac konserwacyjnych za pośrednictwem Konta. Czas ograniczenia funkcjonalności lub niedostępności Usługi Elektronicznej w zakresie określonym powyżej jest uwzględniony w Abonamencie i wystąpienie takich ograniczeń nie wpływa na jej wysokość.

6.7. Niektóre elementy Systemu oznaczone jako „BETA” lub podobnym oznaczeniem mogą zostać udostępnione wszystkim lub niektórym Użytkownikom w fazie produkcyjno-testowej, co oznacza, że taki element Systemu (a) może nie działać poprawnie, (b) ma zmniejszoną lub ograniczoną funkcjonalność, (c) może brakować mu niektórych funkcji, (d) może zostać usunięty z Systemu w czasie wybranym przez POWERHUB, (e) nie spełnia parametrów i poziomu określonego w SLA (jeżeli ma zastosowanie), za co POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności. Elementy Systemu w wersji BETA nie są ukończone, ale zostały udostępnione Użytkownikom wcześniej, co ma na celu umożliwienie ich testowania przed oficjalnym udostępnieniem.

7. Wsparcie Techniczne

7.1. Użytkownik posiadający Konto może skorzystać ze Wsparcia Technicznego dostępnego w Dni Robocze komunikując się z POWERHUB za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego po zalogowaniu na Konto – Użytkownik wskazuje, czego dotyczy zgłoszenie, przez wybranie odpowiedniej opcji z dostępnej na liście.

7.2. Warunkiem korzystania ze Wsparcia Technicznego jest brak zaległych płatności wobec POWERHUB.

7.3. Wsparcie Techniczne może być udzielone również telefoniczne na numer telefonu podany przez Użytkownika przy rejestracji Konta.

7.4. Wsparcie Techniczne obejmuje wsparcie dotyczące korzystania z Systemu, informacje o funkcjonalnościach lub rozszerzeniach Systemu.

7.5. Dla uniknięcia wątpliwości, Wsparcie Techniczne nie dotyczy w szczególności:
(a) świadczenia usług programistycznych,
(b) modyfikacji Systemu (np. dodawania modułów, funkcjonalności lub zmiany w kodzie źródłowym) lub ich serwisowania,
(c) konfiguracji Rozwiązań lub elementów, które podlegają samodzielnej konfiguracji lub modyfikacji przez Użytkownika, lub konfiguracja Rozwiązań dostawców usług zewnętrznych,
(d) udzielania pomocy klientom Użytkownika,
(e) awarii lub błędów, które powstały w wyniku ingerencji Użytkownika w ustawienia Usług Elektronicznych, a zwłaszcza Systemu, które nie są dostępne dla Użytkownika z poziomu panelu, widocznego dla każdego Użytkownika po zalogowaniu się na Konto, do których Użytkownik uzyskał dostęp naruszając charakter Usługi Elektronicznej,
(f) awarii lub błędów wynikających z niespełnienia przez Użytkownika Wymogów Technicznych,
(g) awarii, błędów lub modyfikacji ustawień Rozwiązań Użytkownika lub Dostawców Usług Zewnętrznych,
(h) porad prawnych, podatkowych, rachunkowych lub biznesowych, a żaden komunikat przekazany Użytkownikowi w ramach Wsparcia Technicznego nie powinien być interpretowany jako porada prawna, podatkowa, rachunkowa lub biznesowa.

7.6. Dokonując zgłoszenia w ramach Wsparcia Technicznego Użytkownik powinien precyzyjne je sformułować, przekazując wszelkie informacje, które są potrzebne lub użyteczne dla udzielenia Wsparcia Technicznego.

7.7. Rozpatrzenie zgłoszeń w ramach Wsparcia Technicznego może wymagać współdziałania Użytkownika, w szczególności:
(a) przekazywania POWERHUB wszelkich informacji i danych rzetelnych i kompletnych – niezbędnych dla prawidłowego rozpatrzenia zgłoszenia;
(b) pozostawania w dyspozycyjności na czas rozpatrzenia zgłoszenia i szybkiej reakcji na zapytania i prośby POWERHUB;
(c) wykonywania instrukcji POWERHUB i udzielenia POWERHUB dostępu do infrastruktury informatycznej Użytkownika – jeżeli rozpatrzenie Zgłoszenia tego wymaga.

7.8. POWERHUB dołoży najlepszych starań, aby rozpatrzyć zgłoszenie w możliwie najszybszym terminie, jednakże czas rozpatrzenia może ulec wydłużeniu w przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy wielu zagadnień, skomplikowanego lub nietypowego zagadnienia lub z przyczyn niezależnych od POWERHUB, w szczególności:
(a) braku współdziałania Użytkownika;
(b) podania przez Użytkownika nieprawdziwych lub niekompletnych informacji lub danych;
(c) z przyczyn leżących po stronie Dostawców Zewnętrznych Usług.

7.9. W przypadku, gdy w danym Okresie Rozliczeniowym ponad 25% dokonanych przez Użytkownika zgłoszeń będzie bezpodstawnych, Użytkownik będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia za świadczenie przez POWERHUB usług w związku z tymi zgłoszeniami według stawki godzinowej 50 EUR netto za każdą rozpoczętą godzinę.

7.10. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się na to, że POWERHUB będzie mógł uzyskać dostęp do Konta i przechowywanych w ramach Konta danych Użytkownika – w zakresie niezbędnym do należytego udzielania Wsparcia Technicznego.

8. Usługi Wdrożeniowe

Do Usług Wdrożeniowych zastosowanie mają postanowienia załącznika do niniejszego Regulaminu.

9. Korzystanie z pozostałych Usług Elektronicznych POWERHUB Printer

9.1. Komunikaty dotyczące Usług Elektronicznych. Za pośrednictwem Systemu lub korespondencji e-mail, POWERHUB może przesyłać Użytkownikowi komunikaty dotyczące Usług Elektronicznych, w tym komunikaty dotyczące dostępności nowych funkcjonalności, modułów i wtyczek do Systemu, zmian w infrastrukturze Systemu, błędów i awarii Serwisu, materiały edukacyjne i instrukcje korzystania z Usług Elektronicznych, zmian Regulaminu lub innych dokumentów udostępnionych w Serwisie, oraz ankiet dotyczących działania Systemu lub jego elementów.

9.2. Newsletter. Użytkownicy mogą otrzymywać Newsletter niezawierający informacji handlowej. merytoryczne i edukacyjne treści dotyczące Systemu lub usług świadczonych przez POWERHUB,

podmioty powiązane lub partnerów biznesowych POWERHUB, udostępniane przez POWERHUB nieodpłatnie.

9.3. Usługi Elektroniczne mogą nie być dostępne na urządzeniach mobilnych.

9.4. POWERHUB może wykorzystywać nazwę, adres strony internetowej oraz logotyp Użytkownika na swoich stronach internetowych oraz w materiałach promocyjnych w celu wskazania, że Użytkownik korzysta lub korzystał z Systemu lub Usług Elektronicznych, chyba że Użytkownik sprzeciwi się temu.

§ 3. Użytkownicy Max

Udostępnienie Systemu i świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Użytkowników Max podlega dodatkowym warunkom określonym w załączniku do Regulaminu. Postanowienia przedmiotowego załącznika modyfikują postanowienia Regulaminu i mają nad nim nadrzędne znaczenie.

§ 4. Własność Intelektualna

1. Warunki Licencji

Na czas trwania Umowy POWERHUB udziela Użytkownikowi nieograniczonej terytorialnie, niewyłącznej Licencji na korzystanie z Systemu zgodnie z jego przeznaczeniem, bez prawa do udzielania dalszej licencji (bez uszczerbku dla uprawnień użytkowników Profili Pracowniczych). Licencja uprawnia Użytkownika do czasowego zwielokrotnienia Systemu w całości na urządzeniu elektronicznym i w jakiejkolwiek formie poprzez wyświetlanie oraz stosowanie, a także przechowywanie, w celu prowadzenia sprzedaży internetowej.

2. Pozostałe warunki

2.1. System, Usługi Elektroniczne oraz ich zawartość, stanowią wyłączną własność POWERHUB lub osób trzecich, które udzieliły POWERHUB stosownego upoważnienia do korzystania z nich, i z wyłączeniem Licencji Użytkownikowi nie przysługują do nich żadne prawa. Elementy otwartego oprogramowania zostały implementowane do Systemu oraz są rozpowszechniane w ramach Systemu zgodnie z warunkami licencji określającymi zasady ich eksploatacji.

2.2. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania określonych w Regulaminie warunków i zasad korzystania z Usług Elektronicznych, w tym uwzględnienia zasad licencji na korzystanie z zawartego w Usługach Elektronicznych oprogramowania otwartego, o ile został określony w Regulaminie. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że niewywiązanie się z powyższego zobowiązania skutkować może naruszeniem autorskich praw majątkowych oraz odpowiedzialnością odszkodowawczą Użytkownika z tego tytułu.

§ 5. Płatności

1. Wysokość Opłat

1.1. Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia należnych Opłat zgodnie z Regulaminem i Cennikiem.

1.2. Opłaty określone w Cenniku są podane według stawki netto, do której należy doliczyć VAT w wysokości obowiązującej z chwili wystawienia faktury VAT.

1.3. POWERHUB zastrzega sobie prawo do zmiany stawek i podstaw ustalania Opłat według własnego uznania, w tym także poprzez wycofanie udzielonych rabatów.
1.4. Zmiana Pakietu z wyższego na niższy nie jest możliwa.

1.5. Wartość Abonamentu jest ustalana na podstawie wolumenów i czynników określonych w Regulaminie lub w Cenniku. POWERHUB może weryfikować Konto bez zawiadamiania o tym Użytkownika, aby upewnić się, że Użytkownik przestrzega ustalonych warunków płatności. Jeżeli weryfikacja ujawni niedopłatę ze strony Użytkownika, Użytkownik będzie zobowiązany do jej uregulowania wraz z maksymalnymi odsetkami ustawowymi za opóźnienie. POWERHUB może naliczyć opłatę w wysokości do 30% Abonamentu za Okres Rozliczeniowy, w którym doszło do niedopłaty, tytułem kosztów administracyjnych poniesionych przez POWERHUB za przeprowadzenie weryfikacji.

1.6. W przypadku, gdy pomiędzy Kontami występują powiązania osobowe, według źródeł sprzedaży, kont w Rozwiązaniach, połączeń API lub podobne, POWERHUB może naliczyć wszystkim powiązanym Kontom Abonament za najwyższy Pakiet obowiązujący dla jednego z powiązanych Kont bądź za Pakiet przypisany na podstawie zsumowanych wolumenów tych Kont będących podstawą określenia rodzaju Pakietu. Uprawnienie to przysługuje POWERHUB niezależnie od tego, czy Konta należą do tego samego Użytkownika bądź różnych Użytkowników, oraz niezależnie od tego czy powiązane Konto zostało zawieszone lub usunięte.

2. Sposób uiszczania Opłat

2.1. Rozliczenie płatności z tytułu Opłat następuje po upływie pełnego Okresu Rozliczeniowego. W przypadku usunięcia lub zawieszenia Konta w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego, POWERHUB może uznać, że Usługa Elektroniczna była świadczona nieodpłatnie w ramach gwarancji satysfakcji.

2.2. Użytkownik zobowiązany jest do uiszczenia należnych Opłat w kwocie i w walucie określonej w Cenniku w terminie 7 dni po upływie Okresu Rozliczeniowego.

2.3. Użytkownik może dokonać zapłaty Opłat wybierając wśród dostępnych metod płatności:
(a) szybki przelew w ramach Płatności On-line,
(b) w sposób zautomatyzowany poprzez Płatności Cykliczne,
(c) za pośrednictwem PayU, Przelewy24 lub innego udostępnionego przez POWERHUB operatora płatności.

2.4. Dokonywanie płatności z wykorzystaniem innych metod płatności niż określone w niniejszym punkcie jest dozwolone wyłącznie za wyraźną zgodą POWERHUB, w przeciwnym wypadku POWERHUB może zwrócić Użytkownikowi kwotę płatności i zażądać dokonania płatności zgodnie z Regulaminem.

2.5. Wybranie Płatności Cyklicznych skutkuje automatycznym opłacaniem kwot wynikających z Regulaminu należnych za kolejne Okresy Rozliczeniowe do momentu zawieszenia lub usunięcia Konta lub zrezygnowania z tej metody płatności przez Użytkownika.

2.6. Poprzez podpięcie karty płatniczej lub kredytowej Użytkownik oświadcza, że jest jej legalnym posiadaczem oraz jest uprawniony do wyrażania zgody na jej obciążenie płatnościami z tytułu Opłat.

2.7. Użytkownik może zrezygnować z Płatności Cyklicznych – za pośrednictwem Konta – w dowolnym momencie, z tym zastrzeżeniem, że anulowanie tych płatności nie będzie miało zastosowania do trwającego w danym momencie Okresu Rozliczeniowego.

2.8. W przypadku braku środków na rachunku bankowym, z którym powiązana jest karta płatnicza, próba obciążenia zostanie ponowiona automatycznie.

2.9. Jeżeli jakiekolwiek płatności należne POWERHUB podlegają potrąceniu lub odliczeniu podatku, Użytkownik zwiększy te płatności poprzez ubruttowienie kwoty, w taki sposób aby po potrąceniu lub odliczeniu podatku POWERHUB otrzymał tę samą kwotę, jaką otrzymałby, gdyby nie dokonano potrąceń ani odliczeń.

3. Faktura i opóźnienie w płatności

3.1. Użytkownik upoważnia POWERHUB do wystawienia i doręczenia faktury elektronicznej bez podpisu Użytkownika na Konto lub w formie linku do faktury na adres e-mail przypisany do Konta. Niezależnie od zdania poprzedzającego, POWERHUB może wystawić fakturę w postaci papierowej (tradycyjnej), w szczególności w przypadku wystąpienia problemów technicznych z wystawieniem faktur elektronicznych.

3.2. Użytkownik nie jest uprawniony do potrącania, zatrzymywania lub zawieszania płatności kwot należnych POWERHUB na mocy Umowy.

3.3. W przypadku opóźnienia jakiejkolwiek płatności należnej POWERHUB z tytułu Umowy, POWERHUB ma prawo do naliczenia odsetek za opóźnienie w maksymalnej ustawowej wysokości.

3.4. POWERHUB jest uprawniony do kontaktowania się z Użytkownikiem (w tym na numer telefonu podany przy rejestracji Konta) w celu przypomnienia o zaległych płatnościach.

3.5. POWERHUB może wysłać Użytkownikowi wezwanie do zapłaty w formie elektronicznej na dowolny adres poczty elektronicznej Użytkownika zamieszczony na Koncie.

4. Koszty korzystania z Rozwiązań

Opłaty nie obejmują ani nie pokrywają kosztów korzystania z Rozwiązań.

§ 6. Prywatność i bezpieczeństwo

1. Przetwarzanie danych

1.1. Użytkownik powierza POWERHUB przetwarzanie danych osobowych wprowadzonych przez Użytkownika do Serwisu na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do Regulaminu.

1.2. Użytkownik jest zobowiązany do przedstawienia swoim reprezentantom i pracownikom, przy pomocy których wykonuje Umowę, klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu ich danych osobowych przez POWERHUB dostępnej pod adresem https://powerhub.pl/PL/klauzule-rodo/.

1.3. Usunięcie Konta wiąże się z usunięciem danych powierzonych przez Użytkownika, stosownie do umowy powierzenia przetwarzania,

stanowiącej załącznik do Regulaminu. Użytkownik powinien dokonywać cyklicznej samodzielnej archiwizacji danych przechowywanych na Koncie, a w szczególności powinien dokonać archiwizacji przed jego usunięciem, zawieszeniem lub cesją. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje braku takiej archiwizacji.

1.4. Użytkownik jest odpowiedzialny za aktualizację danych przechowywanych na Koncie, w szczególności numeru identyfikacji podatkowej i stałego miejsca prowadzenia działalności.

2. Weryfikacja

2.1. W przypadku wątpliwości co do tożsamości osoby komunikującej się z POWERHUB w imieniu Użytkownika, któremu przysługują prawa do określonego Konta, POWERHUB może dokonać weryfikacji tożsamości – poprzez jednorazowy przelew weryfikacyjny o wartości 1,00 w walucie dotychczasowych rozliczeń Użytkownika na konto bankowe wskazane przez POWERHUB, poprzez przedłożenie dokumentu potwierdzającego tożsamość (kopia dowodu osobistego, kopia dokumentu z imieniem i nazwiskiem, np. rachunek za prąd, faktura za telefon) lub w inny sposób wskazany przez POWERHUB. W przypadku weryfikacji poprzez przelew – dane Użytkownika muszą być takie same jak dane przypisane do konta bankowego, z którego dokonywany jest przelew; po zakończonej weryfikacji, kwota przelewu zostanie automatycznie zwrócona na konto Użytkownika.

2.2. W przypadku wątpliwości co do prawdziwości danych wprowadzonych przez Użytkownika do Konta, POWERHUB wezwie Użytkownika do uprawdopodobnienia ich prawdziwości, w przeciwnym razie – POWERHUB może posługiwać się przy rozliczeniu dotychczasowymi danymi lub zawiesić dostęp do Konta.

3. Obowiązki Użytkownika

3.1. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Usług Elektronicznych w sposób zgodny z Regulaminem i przepisami prawa oraz niezakłócający i niezagrażający zakłóceniem funkcjonowania Serwisu, Systemu lub jego części, w szczególności nie może dokonywać prób przełamania zabezpieczeń Systemu.

3.2. Użytkownik nie może wykorzystywać rozwiązań automatyzujących korzystanie z Usług Elektronicznych (skrypty, boty, roboty itp.) z wyłączeniem rozwiązań wykorzystujących oficjalne API POWERHUB (https://documenter.getpostman.com/view/15377351/2sA3JRXdZP).

3.3. W przypadku działań podejmowanych wobec Systemu skutkujących nadmiernym obciążeniem infrastruktury Systemu, POWERHUB może podjąć czynności mające na celu zabezpieczenie stabilności infrastruktury. W szczególności:
(a) w przypadku nadmiernego korzystania z masowych operacji, operacje te zostaną odpowiednio zakolejkowane;
(b) w przypadku przekroczenia ilości zapytań do API POWERHUB, POWERHUB może zablokować API, a wówczas Użytkownik musi ponowić zapytania.

3.4. W przypadku nadużycia określonego w pkt. 3.2 lub 3.3 powyżej POWERHUB może w szczególności zablokować API POWERHUB – w zależności od powagi nadużycia na 1h lub na jeden Dzień Roboczy, a w przypadku powtarzających się nadużyć, w zależności od powagi nadużycia – na 7 dni lub na stałe.

4. Analityka

POWERHUB może wykorzystywać dane związane z prowadzeniem sprzedaży internetowej przez Użytkowników przy wykorzystaniu Systemu (np. dotyczące liczby produktów, transakcji oraz klientów) w celach analitycznych lub statystycznych, za wyjątkiem danych osobowych klientów Użytkowników. POWERHUB może udostępniać wyniki analiz, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, osobom trzecim wyłącznie w formie zagregowanej w sposób uniemożliwiający odbiorcom tych analiz przypisanie danych do poszczególnych Użytkowników. Ograniczenie to nie dotyczy przypadków, gdy udostępnienie danych następuje na żądanie Użytkownika lub jest niezbędne do zapewnienia rozliczeń między POWERHUB a Dostawcami Usług Zewnętrznych.

§ 7. Reklamacje

1. Sposób złożenia reklamacji

1.1. Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą Usług Elektronicznych poprzez formularz kontaktowy dostępny w Aplikacji POWERHUB (Menu Pomoc) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: helpdesk@powerhub.pl.

1.2. W zgłoszeniu reklamacyjnym, pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, należy wskazać łącznie (a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym opis stanu faktycznego będącego podstawą reklamacji, informacje dotyczące Usługi Elektronicznej będącej przedmiotem reklamacji, moment wystąpienia przesłanki reklamacyjnej oraz moment uzyskania informacji o przesłance reklamacyjnej; (b) określenie preferowanego sposobu doprowadzenia Usług Elektronicznych do zgodności z Regulaminem; oraz (c) dane identyfikacyjne i dane kontaktowe Użytkownika składającego reklamację, w szczególności adres e-mail przypisany do Konta (chyba, że reklamacja jest składana za pośrednictwem formularza dostępnego na Koncie).

1.3. Jeżeli umożliwi to lub znacznie ułatwi rozpatrzenie reklamacji, POWERHUB może zwrócić się do Użytkownika z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji lub przedstawienia merytorycznego stanowiska w przedmiocie reklamacji, w terminie wskazanym przez POWERHUB, a w przypadku jego bezskutecznego terminu POWERHUB jest uprawniony do odmowy rozpatrzenia reklamacji.

2. Rozpatrzenie reklamacji

2.1. Termin na zgłoszenie reklamacji upływa, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej: (a) po 60 dniach od momentu wystąpienia przesłanki reklamacyjnej, albo (b) po 20 dniach od momentu uzyskania informacji o przesłance reklamacyjnej.

2.2. POWERHUB rozpatrzy reklamację Użytkownika nie później niż w terminie 30 dni od złożenia reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu o czas oczekiwania na dodatkowe informacje lub przedstawienie przez Użytkownika merytorycznego stanowiska w przedmiocie reklamacji zgodnie z pkt. 1.3 powyżej. Rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przekazane Użytkownikowi na adres e-mail przypisany do Konta lub za pośrednictwem Konta.

2.3. W przypadku wyczerpania postępowania reklamacyjnego przewidzianego w niniejszym § 7 Regulaminu, Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych.

2.4. Procedura określona w niniejszym paragrafie ma również zastosowanie do reklamacji dotyczących faktur wystawianych przez POWERHUB, przy czym w przypadku reklamacji dotyczącej części faktury, Użytkownik jest zobowiązany do uiszczenia bezspornej części wierzytelności wynikającej z faktury. Cennik nie podlega reklamacji.

§ 8. Odpowiedzialność

1. Odpowiedzialność POWERHUB

1.1. POWERHUB ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone umyślnie poprzez niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Elektronicznej, z wyłączeniem utraconych korzyści, jak również szkód pośrednich (np. koszty postępowań lub doradztwa prawnego, koszty audytu, inwentaryzacji lub utraty danych, koszty wynikające z przerw w działalności, koszty zastępczego wykonania, odszkodowania lub kary umowne wypłacone przez Użytkownika osobom trzecim, etc.). Odpowiedzialność POWERHUB z tytułu rękojmi jest wyłączona.

1.2. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności za umieszczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym, w szczególności treści naruszających prawa własności intelektualnej osób trzecich albo ich dobra osobiste, sprzeczne z dobrymi obyczajami lub naruszające przepisy

prawa. W razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści umieszczonych przez Użytkownika z wykorzystaniem Systemu, POWERHUB może ograniczyć dostęp do tych treści lub je usunąć.

1.3. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności za awarie, błędy lub incydenty mające przyczynę w Rozwiązaniu, w szczególności wynikające z wad, braku dostępu do API lub informacji i wytycznych Dostawcy Usług Zewnętrznych lub Użytkownika dotyczących tego Rozwiązania (jego aktualizacji) lub ich braku.

1.4. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności za szkody Użytkownika wynikające z przyjętych przez niego rozwiązań prawnych lub podatkowych, w tym rozwiązań dotyczących faktur, paragonów, stawek VAT (np. wystawianie paragonów imiennych, wysyłanie faktur czy paragonów e-mailem, fiskalizacja na drukarce fiskalnej). Wszelkie tego typu rozwiązania Użytkownik obowiązany jest skonsultować z kompetentnym doradcą.

1.5. POWERHUB nie jest stroną umów między Użytkownikiem a Dostawcami Usług Zewnętrznych zintegrowanych z Systemem ani umów między Użytkownikiem a jego klientami, ani pośrednikiem w relacjach między Użytkownikiem a Dostawcą Usług Zewnętrznych lub klientami. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotowych umów.

1.6. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkownika:
(a) w zakresie, w jakim Użytkownik przyczynił się do powstania lub zwiększenia się szkody;
(b) w zakresie, w jakim szkoda została naprawiona przez osobę trzecią;
(c) w zakresie, w jakim szkoda powstała w związku ze zmianami w przepisach prawa lub wydania decyzji lub orzeczenia organu, instytucji, sądu lub trybunału;
(d) w zakresie, w jakim szkoda powstała z przyczyn niezależnych od POWERHUB, w szczególności od wystąpienia siły wyższej;
(e) w zakresie, w jakim szkoda powstała wskutek podjęcia przez POWERHUB działań mających na celu zabezpieczenie stabilności infrastruktury Systemu.

1.7. Łączna odpowiedzialność POWERHUB wobec Użytkownika z dowolnych tytułów jest ograniczona do kwoty ostatniego Abonamentu zapłaconego przez Użytkownika w Okresie Rozliczeniowym poprzedzającym zgłoszenie do POWERHUB szkody.

2. Siła wyższa

2.1. POWERHUB nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkownika w zakresie, w jakim szkoda powstała z przyczyn niezależnych od POWERHUB, w szczególności od wystąpienia siły wyższej.

2.2. Za okoliczności siły wyższej uważa się wystąpienie takich nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych niemożliwych lub prawie niemożliwych do przewidzenia, których skutkom nie można było zapobiec, które uniemożliwiają należyte wykonywanie obowiązków wynikających z Umowy, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie Umowy zgodnie z jego postanowieniami, a koszt zabezpieczenia się przed ich skutkami byłby niewspółmierny do możliwych do ocalenia korzyści, w szczególności takich jak: a) powódź, susza, trzęsienie ziemi lub inne klęski żywiołowe; b) epidemia lub pandemia; c) atak terrorystyczny, atak hakerski, wojna domowa, zamieszki, stan nadzwyczajny, wojna (niezależnie od terytorium), groźba wojny lub przygotowanie do wojny, nałożenie sankcji, embargo lub zerwanie stosunków dyplomatycznych; d) skażenie jądrowe, chemiczne lub biologiczne, uderzenie dźwiękowe; e) wprowadzenie przepisów prawa lub działania podjęte przez rząd lub organ publiczny, w tym zakaz lub nieudzielenie niezbędnej zgody lub pozwolenia; f) zawalenie się budynków, pożar lub

wybuch; (g) awaria lub przerwy w dostawie systemów lub usług informatycznych renomowanych dostawców POWERHUB.

2.3. W przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej POWERHUB, jeżeli jest to możliwe, zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Użytkownika. Jeżeli wskutek opóźnienia wynikłego z działania siły wyższej, wykonanie Umowy straciłoby dla Użytkownika znaczenie, może on wypowiedzieć Umowę, powiadamiając o tym POWERHUB w terminie do dnia ustąpienia zdarzeń siły wyższej.

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Czas trwania

1.1. Niniejszy Regulamin pozostaje wiążący tak długo jak Użytkownik korzysta z danej Usługi Elektronicznej, a później – w zakresie wynikającym z charakteru praw oraz zobowiązań wynikających z Regulaminu, w szczególności do końca okresów przedawnienia ewentualnych roszczeń z nim związanych.

1.2. Każda ze Stron może, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypowiedzieć daną Umowę.

2. Zmiana Regulaminu

2.1. POWERHUB zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.

2.2. W przypadku zmian w Regulaminie, POWERHUB udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w ramach Serwisu lub wiadomość przesłaną do Użytkownika na adres e-mail przypisany do Konta, co POWERHUB i Użytkownik uznają za wprowadzenie informacji o zmianie Regulaminu do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Użytkownik mógł zapoznać się z jej treścią. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty udostępnienia Użytkownikowi tekstu jednolitego zmienionego Regulaminu. W przypadku sprzeciwu Użytkownika wobec proponowanych zmian, Użytkownik powinien zaprzestać korzystania z Systemu i usunąć Konto przed wejściem w życie zmian Regulaminu. Dalsze korzystanie z Konta po wejściu w życie zmienionego Regulaminu jest równoznaczne z jego akceptacją. Postanowienia niniejszego punktu mają odpowiednie zastosowanie do zmiany Cennika.

3. Cesja

Bez uszczerbku dla pozostałych postanowień Regulaminu, każda ze Stron może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę trzecią.

4. Częściowa nieważność

Jeżeli jakiekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane za nieważne, bezskuteczne lub niemożliwe do wyegzekwowania, w całości lub części, nie wpłynie to na ważność, skuteczność lub możliwość wyegzekwowania pozostałych postanowień Regulaminu. Strony Regulaminu niniejszym zgadzają się zastąpić takie postanowienie innym postanowieniem wynegocjowanym w dobrej wierze, które- na ile jest to możliwe, osiąga pierwotny cel stron Regulaminu. Strony Regulaminu niniejszym oświadczają, że w razie stwierdzenia ewentualnej nieważności poszczególnych postanowień Regulaminu zostałby on zawarty bez tych postanowień.

5. Prawo i właściwość sądu

5.1. W sprawach nieuregulowanych Umową obowiązują powszechnie obowiązujące w Polsce przepisy prawa.
5.2. Sądem właściwym dla sporów pomiędzy POWERHUB a Użytkownikiem wynikających lub związanych z Umową jest sąd miejscowo właściwy dla siedziby POWERHUB.

§ 10. Postanowienia szczególne dla określonych krajów

1. Wstęp

1.1. Jeżeli Użytkownik posiada siedzibę lub zamieszkuje w kraju określonym poniżej, mają do niego zastosowanie postanowienia określone poniżej.

1.2. W przypadku rozbieżności pomiędzy niniejszym paragrafem a pozostałymi postanowieniami Regulaminu, zastosowanie mają postanowienia niniejszego paragrafu.

2. Polska i Europa

Użytkownik oświadcza, że nie jest konsumentem w rozumieniu art. 385(5) Kodeksu Cywilnego oraz art. 7aa ustawy o prawach konsumenta.