Oczekujesz profesjonalnego wsparcia
przy wdrożeniu lub integracji z PowerHub?

Skorzystaj z oferty Autoryzowanych Partnerów Power Hub, skutecznie wspierających nasze rozwiązanie

LampartExpert

Kontakt z partnerem
Partner wdrożeniowy

Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorców e-commerce, którzy szukają bardziej optymalnego i skalowalnego rozwiązania systemów OMS.
Jeśli koszty utrzymania obecnego systemu są zbyt wysokie lub planujesz dalszy rozwój i chcesz uniknąć
dodatkowych opłat w przyszłości, Power Hub może być odpowiedzią na Twoje potrzeby. Oferujemy wsparcie zarówno dla tych, którzy
chcą zmienić system, jak i dla tych, którzy przewidują taką potrzebę w najbliższej przyszłości, by móc reinwestować oszczędności w
rozwój swojego biznesu

ZAKRES OFERTY

  • DORADZTWO
  • KONFIGURACJA
  • OPTYMALIZACJA

Zeto Rzeszów

Kontakt z partnerem
Partner integracyjny

Nasza oferta produktów i usług obejmuje systemy informatyczne, aplikacje mobilne, zarządzanie i budowę infrastruktury IT, sprzęt
informatyczny oraz consulting i szkolenia. Specjalizujemy się w obsłudze sektora przedsiębiorstw, administracji publicznej i służby
zdrowia. Obsługa informatyczna naszych klientów polega na trzech podstawowych krokach: analizie potrzeb, wdrożeniu rozwiązania
oraz opieki serwisowej.

Jesteśmy pewni, że efekty naszej pracy pozwolą Twojej organizacji skutecznie rozwiązać problemy i w pełni zaspokoić jej potrzeby.

ZAKRES OFERTY

  • INTEGRACJA SUBIEKT
  • INTEGRACJA COMARCH OPTIMA
  • INTEGRACJA COMARCH CDN/XL
  • INTEGRACJA ENOVA 365
  • ERP SYNC LINKER

Integratory.pl

Kontakt z partnerem
Partner integracyjny

funkcjonalność – zakres ogólnych dostępnych funkcjonalności uzależniony od systemu ERP:

  • Import zamówień do ERP z możliwością wyboru typu dokumentu
  • Prosty i szybki wybór zamówień do importu, integrator prezentuje zamówienia o wybranym statusie. Lista w czytelny sposób prezentuje, które zamówienia oczekują na import, a które były już pobrane
  • Rozpoznawanie (identyfikacja) towarów z e-commerce na podstawie: symbolu, kodu EAN, nazwy, pól dodatkowych, kodu producenta itd.; Integrator może także działać z usługami jednorazowymi
  • Rozpoznawanie (identyfikacja) kontrahentów z e-commerce w ERP na podstawie: numeru NIP, loginu, numeru telefonu, adresu e-mail itd.
  • Obsługa walut, podatków, trybów VAT i kodów GTU umożliwia sprzedaż zarówno krajową, jak i zagraniczną
  • Obsługa rezerwacji towaru
  • Powiadamianie kupujących o procesie realizacji zamówienia poprzez zmianę statusów zamówień w sklepie lub wiadomości e-mail i SMS
  • Automatyka zamówień (“aktualizacja zwrotna”) umożliwia automatyczną realizację dokumentów zamówień na określony dokument sprzedaży na podstawie zmiany statusu zamówienia w sklepie (np. po otrzymanej płatności); ten sam mechanizm może także wycofywać zamówienia, które zostały anulowane (np. z powodu braku wpłaty)
  • Przesyłanie dokumentów sprzedaży w PDF
  • Mapowanie metod płatności ułatwia zarządzanie rozliczeniami i płatnościami za zamówienia internetowe
  • “Importuj i pokaż” pozwala na zaprezentowanie zamówienia przed importem, przejrzenie go i ewentualne wprowadzenie na nim ręcznych modyfikacji
  • Harmonogram umożliwia pełną automatyzację procesu obsługi zamówień bez konieczności ingerencji użytkownika
  • Aktualizacja cen i stanów magazynowych z ERP do sklepu internetowego (i odwrotnie) wraz ze wskazaniem zakresu danych (ceny, stany magazynowe)
  • Eksport towarów z ERP do sklepu internetowego
  • Import towarów ze sklepu internetowego do ERP
  • Śledzenie zmian w towarach umożliwia przesyłanie informacji tylko o tych towarach, w których zaszły zmiany od ostatniej synchronizacji
  • Obsługa pracy z wieloma plikami konfiguracyjnymi umożliwia realizację bardziej zaawansowanych scenariuszy importu i eksportu
  • Możliwość instalacji na więcej niż jednym stanowisku
  • Możliwość podłączenia więcej niż jednego sklepu/konta użytkownika
  • Monitorowanie aktywności integratora dzięki rozbudowanym dziennikom oraz Konsoli Użytkownika

ZAKRES OFERTY

  • Oferta 1
  • Oferta 2
  • Audyty – Analiza i optymalizacja sprzedaży.
  • Doradztwo – Strategie rozwoju i skalowania biznesu.
  • Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu online!

Go Automation

Kontakt z partnerem
Partner wdrożeniowy

GoAutomation to firma specjalizująca się w automatyzacji procesów biznesowych oraz obsłudze sprzedaży na platformach marketplace. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży e-commerce oferujemy kompleksowe rozwiązania, które usprawniają zarządzanie sprzedażą i rozwój firm online.

Automatyzacja procesów

Naszym priorytetem jest wdrażanie automatyzacji, która pozwala oszczędzać czas i redukować koszty operacyjne. Oferujemy integracje z systemami ERP oraz wdrożenia narzędzi do automatyzacji, jak np. PowerHub,

Obsługa marketplace

Specjalizujemy się w sprzedaży na platformach takich jak Amazon, eBay, Allegro, Empik, Emag, Erli czy Ceneo. Pomagamy w zakładaniu i prowadzeniu kont, optymalizacji ofert oraz zarządzaniu kampaniami marketingowymi, co pozwala dotrzeć do milionów klientów.

ZAKRES OFERTY

  • Integracje z marketplace’ami, sklepami i systemami ERP.
  • Automatyzacje – Optymalizacja powtarzalnych procesów.
  • Audyty – Analiza i optymalizacja sprzedaży.
  • Doradztwo – Strategie rozwoju i skalowania biznesu.
  • Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy pomóc w rozwoju Twojego biznesu online!

Jesteś programistą i chciałbyś bezpłatnie
zintegrować swój sklep lub system?
A być może wdrożyć funkcjonalności
we własnym sklepie?
Mamy propozycję dla ciebie

Zawsze szukamy nowych Parnetrów do współpracy
Tu nas znajdzeisz