REGULAMIN POWER HUB
WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG WDROŻENIOWYCH
(„Warunki Wdrożenia”)

Definicje i interpretacja

Użyte w niniejszej Umowie następujące terminy mają znaczenie przypisane im poniżej (odniesienia do liczby pojedynczej obejmują również liczbę mnogą i odwrotnie):

Wykonawca – oznacza podmiot gospodarczy pod nazwą BMCG Software Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-495) przy ul. Balbinki 4/14 wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000631398, o kapitale zakładowym: 127.200 zł, posiadającej numer identyfikacji podatkowej NIP: 1251644959.
Power Hub – oznacza Aplikację pod nazwą Power Hub, której twórcą i właścicielem jest Wykonawca, dostarczaną odpłatnie Użytkownikom na stronie https://app.powerhub.pl.
Użytkownik – oznacza podmiot gospodarczy, będący obecnym lub potencjalnym Klientem Wykonawcy korzystającym z PowerHub, który jest Nabywcą i zawarł Umowę dostępu do Power Hub poprzez dokonanie rejestracji na stronie https://signup.powerhub.pl akceptując Regulamin odpłatnego świadczenia usług dostępu do aplikacji Power Hub https://powerhub.pl/regulamin-zakupow-powerhub aktywując swoje konto Użytkownika Power Hub, będą zleceniodawcą usług Wdrożenia.
Usługa Wdrożeniowa – oznacza usługę programistyczna wykonywaną przez Wykonawcę na zlecenie Użytkownika, której zakres wykracza poza standardowy zakres funkcjonalny Aplikacji Power Hub, a których warunki zostały określone w tym dokumencie.
Zamówienie – oznacza dokument określająca zakres oraz czas Usługi wdrożeniowej jak również wartość Opłaty Wdrożeniowej i sposób rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Użytkownikiem.
Opłata wdrożeniowa – oznacza łączną wartość określona w Zamówienia, która w zależności od ustaleń miedzy Stronami, może zostać rozliczona w jednorazowo lub równych częściach w ramach opłat abonamentowych określonych w aktualnym cenniku Power Hub na stronie https://powerhub.pl/cennik-power-hub/. W przypadku rozliczenia w ramach abonamentu okres rozliczenia zostanie określony w Zamówieniu.

Postanowienia ogólne

1. Warunki Wdrożenia mają zastosowanie do Użytkowników, którzy dokonali zamówienia na Usługi Wdrożeniowe na podstawie Zamówienia. Warunki Usługi Wdrożenia mają bezpośrednie zastosowanie do Zamówienia.

2. W przypadku rozbieżności pomiędzy Warunkami Świadczenia Usługi Wdrożenia a Zamówieniem, pierwszeństwo mają postanowienia Zamówienia.

Zakres Usług Wdrożeniowych

3. Zakres Usług Wdrożeniowych jest określony w Zamówieniu lub załączniku do zamówienia. Zakres faktycznie zrealizowanych Usług Wdrożeniowych zależy od zapotrzebowania i wytycznych Użytkownika oraz infrastruktury technicznej serwisu, poprzez który Użytkownik prowadzi sprzedaż.
W trakcie prowadzenia Usługi Wdrożeniowej
Użytkownik nie może dokonywać zmian ani zrezygnować z części lub całości ustalonego zakresu Usług Wdrożeniowych.

4. wykonawca realizuje prace w ramach Usług Wdrożeniowych dochowując należytej staranności, przy czym finalny rezultat tych prac będzie wynikać z zapotrzebowania i wytycznych Użytkownika oraz wspólnie wypracowanych rozwiązań (umowa starannego działania).

Sposób świadczenia Usług Wdrożeniowych

5. Warunkiem rozpoczęcia świadczenia Usług Wdrożeniowych jest spełnienie przez Użytkownika łącznie następujących warunków:
5.1. posiadanie przez Użytkownika aktywnego Konta Power Hub;
5.2. dostarczenie przez Użytkownika wszelkich informacji i danych oraz zastosowanie się do wytycznych Wykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania Usług Wdrożeniowych,
5.3. inne, dodatkowe warunki określone w Zamówieniu.

6. Usługi Wdrożeniowe będą świadczone w sposób zdalny w dni robocze, chyba że Strony uzgodniły inaczej.

7. Szacunkowy termin realizacji Usług Wdrożeniowych zostanie określony w Zamówieniu. Ostateczny termin realizacji może ulec wydłużeniu ze względu na:
7.1 niespełnianie dowolnego warunku określonego w pkt. 5;
7.2 brak współdziałania ze strony Użytkownika;
7.3 podanie przez Użytkownika nieprawdziwych lub niekompletnych informacji,
7.4 przyczyny leżące po stronie zewnętrznych dostawców Użytkownika,
7.5 brak dostosowania serwisu Użytkownika do uwarunkowań technologicznych innych systemów lub aplikacji.

8. Wydłużenie szacunkowego terminu realizacji Usług Wdrożeniowych z przyczyn leżących po stronie Użytkownika może skutkować naliczeniem przez Wykonawcę dodatkowych opłat.

9. W przypadku, gdy Użytkownik zaprzestał komunikacji z Wykonawcą na okres dłuższy niż 5 dni, wówczas Usługi Wdrożeniowe są wstrzymane i w razie upływu szacunkowego terminu realizacji – uznaje się, że realizacja Usług Wdrożeniowych została zrealizowana w całości, a Wykonawca może naliczyć Opłatę Wdrożeniową. Wznowienie Usług Wdrożeniowych będzie możliwe wedle dostępności zadeklarowanej przez Wykonawcę.

10. Wykonawca powiadomi Użytkownika o zakończeniu realizacji Usług Wdrożeniowych. Jeżeli w ciągu kolejnych 2 Dni Roboczych Użytkownik nie przekaże Wykonawcy żadnych zastrzeżeń, Usługi Wdrożeniowe uważa się za zaakceptowane bez zastrzeżeń. Usługi Wdrożeniowe uważa się za zaakceptowane bez zastrzeżeń także w przypadku, gdy Użytkownik rozpocznie aktywne korzystanie z aplikacji Power Hub. Strony mogą ustalić odmienny sposób akceptacji Usług Wdrożeniowych w Zamówieniu.

11. Zastrzeżenia do realizacji Usług Wdrożeniowych należy przesyłać drogą mailową na adres helpdesk@powerhub.pl. Zastrzeżenia powinny dokładnie określać, czego dotyczą i jaki jest oczekiwany rezultat ich uwzględnienia.

12. Zastrzeżenia zostaną zweryfikowane przez Wykonawcę i w razie potrzeby przedyskutowane z Użytkownikiem. Wykonawca może uwzględnić zastrzeżenia lub je odrzucić podając uzasadnienie ich odrzucenia. Jeżeli zastrzeżenia zostały w części lub w całości uwzględnione, Wykonawca zrealizuje
dodatkowe prace uzgodnione z Użytkownikiem bez dodatkowych kosztów.

13. W przypadku niemożliwości zrealizowania Usługi Wdrożeniowej w szacunkowym terminie realizacji określonym w Zamówieniu wskutek zaistnienia dowolnej przyczyny określonej w pkt.5, Wykonawca może jednostronnie uznać je za wyłączone z zakresu Usług Wdrożeniowych i naliczyć Opłatę Wdrożeniową.

Szkolenie i wsparcie powdrożeniowe

14. Na specjalne zamówienie Użytkownika Wykonawca może odpłatnie przygotować materiały szkoleniowe i przeprowadzić zdalne szkolenie dla personelu Użytkownika z zakresu objętego Usługa Wdrożenia, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Wsparcie powdrożeniowe dotyczy wyłącznie kwestii technicznych.

15. Użytkownik może korzystać ze wsparcia powdrożeniowego prowadzonego przez Partnerów Wdrożeniowych Power Hub („Partnerzy”) wskazanych na stronie http://powerhub.pl, w ramach osobnych ustaleń pomiędzy Użytkownikiem a Partnerem. W takim przypadku Wykonawca nie pozostaje stroną w zakresie szkolenia lub wsparcia powdrożeniowego i nie ponosi za to odpowiedzialności.

Współdziałanie Użytkownika

16. Prawidłowa i terminowa realizacja Usług Wdrożeniowych jest uzależniona od współdziałania Użytkownika, w szczególności terminowego przekazywania Wykonawcy przez Użytkownika prawdziwych i kompletnych informacji lub danych.

17. Realizacja Usług Wdrożeniowych może wymagać bezpośredniego doraźnego kontaktu z Użytkownikiem, a także udzielenia Wykonawcy dostępu do infrastruktury informatycznej Użytkownika, umożliwiającego logowanie oraz konfigurację ustawień, w zakresie nie szerszym niż jest konieczny do realizacji Usług Wdrożeniowych.

18. Użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie informacji o współpracy Stron jako przykład współpracy w materiałach promocyjnych Wykonawcy.

Opłata Wdrożeniowa

19. POWER HUB świadczy Usługi Wdrożeniowe na rzecz Użytkownika w zamian za Opłatę Wdrożeniową określoną w Zamówieniu.
20. Opłata Wdrożeniowa zostanie powiększona o podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT.

21. W przypadku opóźnienia w zapłacie całości lub części Opłaty Wdrożeniowej w terminie, Wykonawca może naliczyć odsetki w maksymalnej ustawowej wysokości oraz zawiesić Konto Użytkownika Power Hub do czasu uregulowania należności.

22. Jeżeli Użytkownik wypowie Umowę, której przedmiotem jest świadczenie Usług Wdrożeniowych przed rozpoczęciem świadczenia Usług Wdrożeniowych, Wykonawca zachowuje prawo do Opłaty Wdrożeniowej w części, w jakiej Usługi Wdrożeniowe zostały zrealizowane, jednak w kwocie nie mniejszej niż wartość 50% Opłaty Wdrożeniowej, rozumianej jako opłata minimalna tytułem pozostawania Wykonawcy w gotowości do zrealizowania Usług Wdrożeniowych i zarezerwowania zasobów, w tym personelu.

Termin obowiązywania regulaminu
Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie Wykonawcy