Kompleksowa integracja
Power hub x Enova 365


Integracje Power Hub z programami ERP lub WMS dostarczane są przez Partnerów Integracyjnych
Poniżej prezentujemy dostępne do kupienia, gotowe i natychmiast dostepne zewnętrzne integratory z Enova 365.
Wymiana danych odbywa się przy wykorzystaniu standardowego interface API Power Hub
Koszt integracji oraz sposób rozliczeń zależny jest bezpośrednio od dostawcy oprogramowania.
Dostawcy integratorów Power Hub z Enova 365
Zeto Rzeszów
Kontakt z partneremSzczegóły oferty:
ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., gwarantuje kompatybilność integratora z najnowszymi wersjami ERP Enova 365.
Automatyzacja procesów
Integracja Enova 365 ERP z Power Hub pozwala na automatyzację wielu procesów związanych z zarządzaniem sklepem internetowym. Dane dotyczące zamówień, stanów magazynowych, klientów i produktów mogą być synchronizowane między oboma systemami w czasie rzeczywistym, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych i minimalizuje ryzyko błędów.
Dzięki integracji Enova 365 ERP z Power Hub, klient może centralnie zarządzać sprzedażą online ze wszystkich platform sprzedażowych, takich jak Allegro, eBay, Amazon itp. Wszystkie zamówienia są gromadzone w jednym miejscu, co ułatwia nadzorowanie procesów sprzedażowych i śledzenie stanu zamówień.Aktualizacja stanów magazynowych
Integracja umożliwia automatyczną aktualizację stanów magazynowych w Enova 365 ERP na podstawie sprzedaży dokonanej przez różne platformy sprzedażowe. Gdy zamówienie jest złożone przez klienta, stan magazynowy jest automatycznie aktualizowany, co zapobiega sprzedaży niedostępnych produktów i minimalizuje ryzyko omyłkowych zamówień.Usprawnienie obsługi klienta
Dzięki integracji danych z Enova 365 ERP i Power Hub, klient może łatwo uzyskać dostęp do pełnych informacji o swoich klientach. Historia zamówień, preferencje, dane kontaktowe i inne istotne informacje są dostępne w jednym miejscu, co pozwala na lepszą obsługę klienta i personalizację interakcji.
Funkcjonalności integratora
Przesyłanie dokumentów: Przesyłanie różnych typów dokumentów z Enova 365 ERP do Power Hub, takich jak: faktury, faktury zaliczkowe, paragony i faktury proforma.
Import zamówień: Import zamówień z Power Hub do Enova 365 ERP, umożliwiający automatyczne tworzenie i synchronizację dokumentów sprzedażowych.
Import uzupełnionych informacji o produkcie: Import uzupełniających elementów z karty towaru z Enova 365 ERP z Power Hub, takich jak: atrybuty, opis, EAN, kod dostawcy, itd.
Synchronizacja grup towarowych: Przypisywanie grup towarowych z Enova 365 ERP do kategorii w Power Hub lub dodawanie nowej grupy towarowej jako nowej kategorii w power Hub.
Zarządzanie kontrahentami: Dodawanie i powiązywanie kontrahentów w Comarch ERP, co ułatwia zarządzanie danymi klientów i współpracowników.
Aktualizacja cen i stanów magazynowych: Automatyczna aktualizacja cen i stanów magazynowych z Enova 365 ERP do Power Hub.
Import zdjęć produktów: Importowanie zdjęć produktów z Enova 365 lub z folderu do Power Hub.
Harmonogram aktualizacji: Ustawianie harmonogramu aktualizacji produktów, cen i stanów magazynowych.
Informacje o błędach: Wyświetlanie informacji o błędach w uwagach zamówienia w Power Hub, umożliwiające szybsze zidentyfikowanie i naprawę problemów.
Ścieżka obiegu dokumentów. Obsługa domyślnej ścieżki obiegu dokumentów: od sprzedaży w Power Hub poprzez zamówienie sprzedaży w ERP, aż do utworzenia i wysłania faktury/paragonu do Power Hub w formacie PDF.
Definiowanie i mapowanie statusów: Możliwość definiowania i mapowania statusów zamówień co umożliwia dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb i procesów biznesowych.
Tworzenie karty produktu w ERP: Operator systemu może wykorzystać funkcję tworzenia karty produktu w systemie ERP na podstawie danych z platformy sprzedażowej, przekazując istotne informacje o produkcie.
Dlaczego warto z nami współpracować?
- Trafne analizy stanu zastanego
- Budowanie rozwiązań pod klucz
- Skuteczne wdrożenia optymalizujące procesy
- Gwarantowany wzrost efektywności pracy
- Miła i profesjonalna obsługa serwisowa
- Gwarancja wieloletniej i uczciwej współpracy
Integrator posiada desktopową wersję instalacyjną – po pobraniu której użytkownik instaluje aplikację samodzielnie na komputerze. W dalszej kolejności następuje konfiguracja ustawień oraz danych i synchronizator jest gotowy do pracy.
SKORZYSTAJ Z 14 DNIOWEGO OKRESU DEMO!